Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je bestelling, betaling of levering? Hieronder vind je de antwoorden op de meest voorkomende vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op – we helpen je graag verder.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?
Na het afronden van je bestelling ontvang je direct een bevestigingsmail. Geen e-mail ontvangen? Controleer even je spamfolder of neem contact met ons op.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen worden binnen 1 tot 2 werkdagen verwerkt. Je ontvangt een verzendbevestiging zodra je pakket onderweg is, inclusief track & trace indien beschikbaar.

Wat is de levertijd?
Binnen Nederland wordt je bestelling meestal binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd, afhankelijk van de bezorgdienst. Bestellingen in het weekend of op feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verwerkt.

Wat zijn de verzendkosten?
Voor Nederland geldt gratis verzending. Op dit moment leveren wij uitsluitend binnen Nederland.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt veilig betalen via iDEAL, creditcard, PayPal, Apple Pay, Google Pay of Shop Pay. Meer informatie vind je op onze pagina ‘Betaalmethoden’.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst. Bekijk ons retourbeleid voor de voorwaarden en instructies.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op via info@daretoundress.nl. Als het pakket al verzonden is, kunnen we helaas niets meer wijzigen. Eventuele extra verzendkosten zijn dan voor eigen rekening.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kun je wijzigingen of annuleringen per e-mail aan ons doorgeven. Vermeld hierbij je ordernummer.